پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261883
تردد روان در مرزها حاصل همکاري خوب دولت ايران و عراق است
تاریخ انتشار : 1402/06/11 14:55:49
نمایش : 480
معاون اول رييس جمهور با اشاره به تدارک زيرساخت هاي وسيع توسط دولت ايران در مرزها گفت: دولت و مردم عراق همکاري خوبي در بحث اربعين داشته اند و رواني تردد از مرزها حاصل همين همراهي ها و همکاري ها است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ محمد مخبر که به منظور آغاز عمليات اجرايي راه آهن شلمچه بصره به خوزستان سفر کرده است، امروز (يازدهم شهريورماه) در فرودگاه آبادان، اظهارکرد: اين طرح يک سابقه چهل و چند ساله دارد و متاسفانه سال ها مانده بود و چندبار اراده شد که طرح اجرايي شود اما نشد.

وي ادامه داد: خوشبختانه با تصميم دولت جمهوري اسلامي ايران و دولت عراق و اهتمام نخست وزير اين کشور مسايل اجراي اين طرح حل شد و از امروز عمليات اجرايي آن آغاز مي شود.

معاون اول رييس جمهور گفت: همچنين امروز بازديدي از مرز شلمچه خواهيم داشت و با زوار اربعين ديدار خواهيم کرد و پس از آن نيز در مرز مهران با زوار ديدار خواهيم کرد.

وي بيان کرد: خوشبختانه امسال زيرساخت هاي وسيعي توسط دولت از سال گذشته تدارک ديده شد و کارهاي مهمي در همه مرزهاي خسروي و مهران و شلمچه و چذابه انجام شد.

مخبر عنوان کرد: دولت و مردم عراق همکاري خوبي در بحث اربعين داشته اند و رواني تردد از مرزها حاصل همين همراهي ها و همکاري ها است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html